CAGEAD Intermed - Agentie Imobiliara

Zeci de magazine noi au apărut în centrul Capitalei

Categorie: Noutati imobiliare
Aceasta listare a fost vizualizata de 1812 ori
Tip Stire:: Stire imobiliara

An stire: 2011
Descriere detaliata: Arterele din centrul Bucureştiului au fost, în ultimele 12 luni, cea mai dinamică zonă din retailul stradal.
Calea Victoriei şi bulevardele dintre Piaţa Romană şi Piaţa Unirii au atras în ultimele luni mai multe magazine de fashion şi baruri decât în întreaga perioadă de criză. Această relansare a retailului stradal central vine după ce în anii 2009 şi 2010, comercianţii „mureau pe capete" în aceste zone.
Mall-urile nu au reuşit să „fure" toţi cumpără­to­rii magazinelor strada­le, aşa cum se estima în anii trecuţi. În ciuda marketingului agresiv din partea marilor centre comerciale, noi unităţi stradale se deschid în continuare şi numărul acestora e în creştere. Asta pentru că la multe dintre cele deschise de curând... se stă la coadă. Altele au ales, tot în ultimele luni, să se mute dintr-un spaţiu mai mic în altul mai mare, profitând de locurile bi­ne poziţionate, lăsate libere de fostele unităţi care au închis în anii trecuţi.
Calea Victoriei, pub-uri şi lux
Pe Calea Victoriei „bătea vântul" anul trecut. La trei spaţii deschise găseai unul gol. În ulti­mele luni însă în zonă s-au ocupat cele mai multe spaţii.
Luxul pare a-şi găsi locul potrivit vizavi de „Muzica". Astfel, în blocul cu Armani şi Mont Blanc, deschise anul trecut, se pregăteşte de des­chidere Kultho, un magazin de ceasuri şi bijuterii, pe o suprafaţă de aproximativ 80 mp. Aces­ta este foarte aproape de unitatea deschisă pe Ni­colae Bălcescu în urmă cu doi ani. Alături se des­chide zilele acestea Joyz, un magazin de îmbră­că­minte de damă.
Cafenelele şi pub-urile câştigă şi ele teren. Aproape de Palatul Telefoanelor şi-a deschis por­ţile în septembrie o cafenea „isiciliani", pe o su­pra­­faţă de circa 80 mp, pe locul unei foste cofe­tă­rii. Foarte aproape de Pasajul Vilacrosse s-a des­chis în iulie Aida Pub, pe locul unui fost ma­ga­zin de haine, cu o suprafaţă de circa 170 mp. Lângă Aida s-a deschis în iunie „En Vogue", un cafe-bar care ocupă 80 mp la parter şi alţi 20 mp la etaj. „E primul meu magazin şi sper să am cli­enţi mai mulţi, măcar după răcirea vremii. Pe timpul ve­rii lumea mergea mai mult la terasele din aer li­ber din centrul istoric", a declarat pro­prie­tara uni­tăţii. Vizavi, în clădirea Casei de mo­dă Venus de lângă Poliţia Capitalei, s-a deschis de curând Thema Food Boutique. Spaţiul este foarte mare, dar deocamdată nu are prea mulţi clienţi pe timpul zilei.
Şi magazinele vestite de modă îşi caută lo-cul potrivit pe Calea Victoriei. Astfel, pe locul unui fost Stefanel, relocat într-o vilă din rondul de la Piaţa Romană, se pregăteşte de deschidere un magazin de îmbrăcăminte Max Ana. Acesta din urmă e prezent pe această arteră de peste 10 ani, pe o suprafaţă de 250 mp, dar a ales relocarea cu câţiva metri mai spre Radisson SAS.
Între magazinele Furla şi Z s-a deschis recent Bio-Organic, un magazin de produse naturiste.
Comercianţii sunt însă... de toate culorile pe Ca­lea Victoriei. Sixt a deschis în iunie 2011, pe locul unui fost magazin de accesorii de modă. Firma are sediul central în Otopeni şi se ocupă cu leasingul operaţional, maşini noi şi second-hand. Săptămâna trecută s-a deschis la câţiva paşi Pris, un magazin cu cofetărie, şi se pregă­teş­te Giulia Nahmany, cu un magazin de bijuterii. Şi magazinele pentru copii şi-au găsit loc pe Calea Victoriei. Ast­fel, Petit Caprice, un magazin de ju­cării ecologice importate din Thailanda, s-a des­chis de curând pe o suprafaţă de 60 mp. Pe a­ceas­­tă arteră se practică în această perioadă şi relocă­rile. Mai precis, există magazine care se în­chid într-un loc şi se mută cu afacerea la câteva sute de metri mai încolo, pe aceeaşi stradă. Este şi cazul Destra Arte, un magazin care comerciali­zează per­dele, draperii şi ta­pet. Magazinul s-a deschis în ultimele luni, după ce s-a mutat de lângă Piaţa Victoriei. Pe locul fostului Steil­mann s-a deschis în urmă cu 10 luni MKB Nextebank, marcă înregistrată a MKB Romex­ter­ra Bank, pe un spaţiu de peste 100 mp. O unitate similară este în spate la Cocor. De asemenea, pe o supra­faţă de circa 50 mp în apropiere de magazinul Muzi­ca s-a inaugurat o unitate ING.
Perete în perete pe Calea Victoriei 102-108 s-au deschis de curând supermarketul Hit (non-stop) şi Belgravo, un magazin de bijuterii care a tăiat pan­glica în vară. Tot un supermarket s-a deschis şi vizavi de CEC. Este vorba de Miller Mar­ket, inau­gurat luna trecută pe locul unei fos­te librării. „Avem vânzări foarte bune, chiar da­că am des-chis de curând. Beneficiem de fluxul de clienţi din Centrul Istoric, mai ales că e des­chis non-stop", a declarat un reprezentant al ma­gazinului.
Bulevardul Brătianu cere de mâncare
Dintre unităţile nou-deschise între Piaţa Universităţii şi Unirii, cele mai multe sunt alimen­tare. Acestora li se adaugă o bancă şi două ma­gazine de fashion. Astfel, fostul Sheriff's a lăsat locul unei drogherii DM, care nu duce lipsă de clienţi, iar la parterul aceluiaşi bloc, în urmă cu doar patru luni s-a deschis Meatme, un bar cu shaorma, produse la grătar şi salate, pe o suprafaţă de circa 150 mp. „Deşi am deschis foarte recent, vom începe să livrăm şi la domiciliu pentru că avem vânzări bune", a declarat un reprezentant al Meatme.
Mai jos pe bulevard, la câţiva metri de Piaţa Unirii, în locul unui Tip-Top s-a deschis, pe două etaje, Paladium Autoservire. Şi pentru că în zona Lipscani e nevoie de bani pen­tru cumpărături, în ultimele 12 luni Raiffeisen Bank şi-a deschis o unitate chiar pe bulevardul Ion C. Brătianu colţ cu Lipscani. Această unitate a fost mutată de lângă magazinul Cocor. Agenţia este împărţită pe două etaje, din care parterul este dedicat relaţiei cu clienţii. La câţiva metri distanţă, la începutul lunii septembrie s-a deschis Narenj Fashion Boutique, pe locul unui magazin de ochelari. Unitatea ocupă o suprafaţă de circa 20 mp.
Bulevardul Bălcescu, turism şi restaurante
Cele mai multe noi unităţi deschise între Piaţa Universităţii şi Piaţa Ro­mană sunt cele cu profil alimentar. Pe lângă acestea, în zonă mai sunt sedii ale mai multor agenţii de turism.
Astfel, între Piaţa Universităţii şi Scala s-a des­chis în urmă cu circa un an restaurantul cu auto­servire „La Victor", la parterul blocului BI Unic. În aceeaşi zonă s-a deschis anul trecut Jerry's Pizza, pe locul unui fost Turabo Cafe. Tot pe Bd. Nicolae Băl­cescu la nr. 22 s-a deschis în vară, sub brandul Diamond, un magazin Adesgo. Unitatea ocupă o supra­faţă de circa 30 mp şi este a doua din capitală, pe lângă cea de pe strada Şerban Vodă. Adesgo a luat locul magazinului Mont Blanc, relocat anul trecut vizavi de magazinul Muzica. În acelaşi bloc îşi în­cearcă norocul din aprilie Maximilian's Caffee, un bar al cărui proprietar a avut în acelaşi loc un maga­zin de bijuterii.
Tot pe acest bulevard se pregăteşte o nouă unita­te a agenţiei de turism Christian Tour, care va lua lo­cul unui magazin Jolidon. În apropierea acestuia, în luna iulie s-a deschis un nou magazin Orange, pe lo­cul unui restaurant fast-food. La câţiva paşi de aces­ta, chiar lângă cinematograful Patria, în primăva­­­ră a fost inaugurată o brutărie germană BackWerk, pe locul unei foste berării.


Adauga la favorite
Versiune pentru imprimanta


Informatii agent

Adaugata de: Cagead Intermed | Contact Agent
Telefon: 021.335.88.01 | Mobil: 0744.374.444 | Fax: 021.335.88.27
Adresa webhttp://www.cagead.ro
Detalii: n/a
 


         
 
Sponsor: Cagead   Intermed - Agentie Imobiliara Agentii Imobiliare

 Director Web Romania - Hit10.ro - Adauga si siteul tau